Obžerstvo nepomáha

Tak priatelia...Máme po sviatkoch a okrem dobrého pocitu, že sa konečne vyspíme sme si určite dali aj nejaké predsavzatia. Nový rok je predsa udalosť. Ja som si tiež dala jedno predsavzatie. Viete, my betty splendens sme ako je známe bojovnice. Všetci vedia, že sme mierne agresívne a preto je lepšie, ak nás dáte do akvária s neagresívnymi rybami, lebo to nedopadne dobre. ( Ako v tomto prípade ). Prišli Vianoce a aj kopec jedla.. Jedli sme, popíjali chlórovanú vodu a ako to už býva, prehnali sme to. Áno hanbím sa zato, ale nevedela som si pomôcť. V návale entuziazmu, hladu a mozgom omámeným chlórom som proste pojedla pár menších a slabších druhov. Teraz sa somnou polovica akvíria nebaví. ( Teda, tá čo prežila.) Je to však aj vina môjho majteľa. Mal vedieť, že to nedopane dobre ak môj domov naruší nesprávnymi rybami! A tak aby som to nejako odčinila, dala som si predsavzatie, že budúce sviatky to už s jedlom takto nepreženiem. Myslite nato o rok aj vy priatelia. Aby ste náhodou nezjedli ( alebo nedožrali ) svojich kamošov! 

Do vytriezvenia!